четвртак, 4. јул 2013.

Расизам у авиону, поучна прича

Једна жена, белкиња, стара око педесет година, добила је у авиону место поред једног црнца. Видно узнемирена позвала је стјуардесу.
Стјуардеса: ,,У чему је проблем, госпођо?"
Жена: ,,Зар не видите? Сместили сте ме поред црнца!!! Незамисливо ми је седети поред једног од тих... тих грозних људи. Дајте ми друго место, молим вас!!!"
Стјуардеса: ,,Чини ми се да су сва места заузета. Молим Вас дозволите ми да проверим да ли има ипак неко празно.
Стјуардеса се удаљила и вратила након неколико минута: ,,Госпођо, у економској класи нема места. Имамо још једно једино место у првој класи."
Пре него је госпођа успела изустити и једну једину реч, стјуардеса настави: ,,Знате, у нашој авиокомпанији је готово недопустиво да путник из економске класе седи у првој класи. Али, исто тако, било би скандалозно силити некога да седи поред особе која је испод свих нивоа. Затим се окрене црнцу и рече: ,,Дакле, господине, ако желите, узмите свој ручни пртљаг и преместите се у прву класу."
Путници који су слушали овај разговор спонтано су почели пљескати.

1 коментар: